כמקדמים מקצועים במנועי חיפוש אנו משתמשים במספר כלים שימושיים אשר עוזרים בתהליך קידום אתרים בגוגל. הכלים הבאים הינם כלים מומלצים שבהם אנו משתמשים מידי יום 
בעת קידום האתרים של הלקוחות שלנו.

מקדם אתרים מוסמך וגם מקצועי, יכול להביא אותך לראש רשימת החיפוש במנועי החיפוש.

בדיקת PageRank: 
מהו PageRank? – זהו דירוג בו משתמשת גוגל כדי להגדיר את מידת החשיבות של דף מסויים באינטרנט. הדירוג נקבע ע"פ הדפים המקשרים אל אותו הדף ומתבטא בציון בין 0 ל-10. ככל שיש לאתר מסוים יותר קישורים נכנסים, כך הדף "חשוב יותר" בעיני גוגל. דירוג PageRank מתעדכן באופן יומיומי בבסיסי הנתונים של גוגל והוא מוצג באופן גלוי כל שלושה חודשים~. חשוב לציין שבתקופה האחרונה כוחו וחשיבותו של ה-PageRank ירד, אך עדיין כדאי לשאוף לדירוג הגבוה ביותר.
כלי לבדיקת  PageRank:
  
http://www.PRC.co.il


PageRank עתידי:
 כאשר מתרחש עדכון PageRank גלוי, מרכזי המידע של גוגל מתעדכנים בקצב שונה אחד מהשני. הכלי הבא מאפשר לכם לראות מה יהיה דירוג ה-PageRank של האתר שלכם כאשר העדכון יסתיים (עוד לפני שהעדכון הסתיים).
כלי לבדיקת PageRank עתידי: 
http://www.FPR.co.il 


האם האתר כתוב על פי התקן?
 
כדי שהאתר יוצג בצורה טובה ברוב הדפדפנים (פיירפוקס, אינטרנט אקספלורר וכו') וכדי שמנועי החיפוש יוכלו "לקרוא" את האתר בצורה טובה יותר חשוב לכתוב את קוד האתר על פי התקן העולמי.
כלי שבודק האם הקוד של האתר תקין: 
http://Validator.w3.org
ריקוד גוגל – Google Dance
מנוע החיפוש של גוגל מורכב מכמות גדולה של מחשבים. כל קבוצת מחשבים נקראת "מרכז מידע". בכל פעם שגולש נכנס לאתר Google.co.il הוא למעשה נכנס למרכז מידע כלשהו. בעת עדכון משמעותי במרכזי המידע של גוגל ניתן לראות כי מרכזי המידע מתעדכנים באופן שונה אחד מהשני. חלקם מתעדכנים במהירות והאחרים בקצב איטי יותר. מקרה זה מכונה גם כ"ריקוד גוגל". 


♦ גיל  הדומיין  
חלק מהשיקולים האם לקנות דומיין יד שנייה הוא הוותק של הדומיין. הכלי הבא הוא כלי חמוד מאוד המחשב עבורכם את הגיל של הדומיין.
כלי המחשב את גיל הדומיין: 

http://www.Webconfs.com/domain-age.php 


בדיקת תוכן דומה בין אתרים
 
שירות מעניין בהחלט שמאפשר לכם לבדוק את היחס של זהות הטקסט בין אתר אחד לבין אתר שני. ההפעלה פשוטה – אתם מכניסים 2 כתובת של אתרים ומקבלים את האחוז של התוכן הדומה בין שני האתרים.
כלי הבודק תוכן דומה בין אתרים: 
http://www.Webconfs.com/similar-page-checker.php


בדיקת אופטימיזציה
כלי ניתוח אתרים (Meta Tag Analyzer) עוזר לבוני אתרים ובעלי אתרים לנתח את אתרים או דפים בודדים. הכלי מנתח לא רק ה-Meta Tags וגם מנסה להשתמש באותה "טכנולוגית עכביש" כפי שהעכבישים של מנועי החיפוש משתמשים על מנת לבצע ניתוח.
כלי לבדיקת אופטימיזציית האתר: 
www.joinweb.co.il/pages/meta-tag-analyzer.html 


האם ה-PageRank אמיתי?
כיום, רוב בעלי אתרים שמבצעים קידום אתרים באתר שלהם משקיעים כסף ומשאבים כדי להגדיל את דירוג האתר שלהם (PageRank). אבל איך אפשר לדעת שהאתר שאיתו אתם מחליפים קישורים הוא בעל דירוג PageRank אמיתי ושהאתר לא "גנב" את הדירוג מאתרים אחרים? הכלי הבא יגיד לכם האם דירוג ה PageRank של האתר אמיתי או לא.
כלי לבדיקת PageRank אמיתי: 
www.Seologs.com/pr-check/pagerank.html


יצירת מפת אתר
 
אחת הפעולות המומלצות בזמן קידום האתר שלכם היא בניית מפת אתר. מפת אתר מסייעת למנועי החיפוש להכיר את כל העמודים באתר שלכם ובמקביל היא מסייעת לגולשים להכנס לכל דף באתר שלכם בקליק אחד דרך מפת האתר.

כלי ליצירת מפת אתר: 
www.Xml-sitemaps.com

למה אתה SEO

לעבוד עם ייעודי
חברת קידום אתרים

מחקר מילות מפתח ועד ביקורת טכנית ועד הגירת אתרים, צוות ה- SEO הטכני שלנו הוא מומחים אמיתיים בתחומם.

מחקר מילות מפתח 97%
ביקורת SEO טכנית 96%
מיטוב תוכן 95%
המלצות אמיתיות

מה הם
תגיד על שלנו
חברה?

Emilia Clarke
Onum הגדיל את התנועה, מילות המפתח והמרה שלנו. נהנינו לעבוד איתם ולשקול אותם כשותף עסקי אסטרטגי.
Taylor Green
לקוח החברה