אנו משיגים תוצאות

שירותי שיווק וניהול מדיה חברתית

באמצעות תוכנית שירות מותאמת אישית לשיווק במדיה חברתית, העסק שלך יכול להתחיל לבנות מודעות למותג, כמו גם לייצר הכנסות מפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם ועוד.

01
01
שפר דירוג SEO עם חברתיות

אתרי דירוג מובילים משתמשים בעקביות במדיה חברתית כדי לעודד ולשפר את נראות החיפוש שלהם.

02
02
הכותבים שלנו הם מקצוענים מבוססי ארה"ב

חברות ניהול חברתיות סבירות רבות מוציאות למיקור חוץ את הכתיבה למדינות זרות. אנחנו לא!

03
03
אפשרויות קידום וסינדיקציה נוספות

התוכניות המקצועיות והארגוניות שלנו מציעות העברת הודעות בקהילה והעברת קהל תכונות.

04
04
אין חוזים ארוכי טווח

אתה יכול לבטל את תוכנית השיווק החברתית שלך בכל עת. אין חוזים ארוכי טווח הנדרשים כדי להתחיל!

תהליך    קידום אתרים בגוגל באופן אורגני בדרוגו בתוצאות חיפוש במנועי החיפוש השונים ברשת. 
ככל שמיקום אתר הנו גבוה יותר בתוצאות החיפוש במלים פופולריות, כך גבוה מספר המבקרים 
בו ממנועי חיפוש. תהליך האופטימיזציה נעשה באמצעות התאמת האתר וסביבתו לקריטריונים 
של מנועי החיפוש -תיקון הגרפיקה של האתר, הכנסת מילות מפתח, יצירת קישורים רלוונטיים ועוד . התהליך האורגני עוזר להבטיח כי אתר נגיש יותר דרך תוצאות במנועי חיפוש, וכתוצאה מקבל מסה גדולה יותר של מבקרים איכותיים. 
תהליך של קידום אתרים תקין נעשה בהתאם לסטנדרטים של מנועי החיפוש, תוצאותיו העיקריות ניכרות לאחר תקופה יחסית ממושכת של 3-6 חודשים -למרות שניתן לראות גם תוצאות מידיות- אולם עם הטיפול הנכון תוצאות אלה נשמרות לזמן רב. 
אינדקסIndex – 
למונח אינדקס 2 הגדרות רשמיות: 1 – רשימת אתרים הממוינת לפי נושאים/ספריות, נקראת גם Directory  . האינדקס הנפוץ ביותר באינטרנט כיום הוא  www.yahoo.com . בארץ נפוצים: וואללה, נענע, תפוז. האינדקס ממויין על ידי אנשים – להבדיל ממנועי חיפוש הממוינים על ידי עכבישים (ראה הגדרה). 2 – מידע שנאסף על ידי העכביש של מנוע החיפוש (ראה הגדרה) ונשמר על ידי מערכת החיפוש.

אינדוקס – Indexing 
 
תהליך איסוף מידע על ידי עכביש/רובוט (ראה הגדרה) של מנוע החיפוש. העכביש סורק את דפי האינטרנט, ומנוע החיפוש משתמש בנתונים כדי לבנות בסיס נתונים על פי אלגוריתם מסויים (לכל מנוע חיפוש אלגוריתם משלו) ממנו נשלפות התוצאות בעת עריכת חיפוש על ידי הגולש.

אלגוריתם מנוע החיפוש – Search Engine Algorithm 

הנוסחה והכללים באמצעותם נקבעים דרוגם של אתרי האינטרנט הנסרקים על ידי העכבישים של מנועי החיפוש. לכל מנוע חיפוש אלגוריתם משלו הנשמר כסוד עסקי, כדי לשמר את היתרון התחרותי וכדי למנוע שימוש לא אתי במנועי החיפוש. האלגוריתם יכול לקחת בחשבון מילות מפתח באתר, מידת הקישוריות לאתר ועוד. האלגוריתם של מנועי החיפוש הגדולים והחשובים משתנה ומתעדכן באופן תקופתי.

ארגז החול של גוגל – Google Sandbox

אפקט שעובר על דומיין חדש המזוהה על ידי גוגל, שעובד בעיקר באמצעות דחיקתו לתחתית הרשימה למשך כחצי שנה ללא קשר לרמת האוטימיזציה והקישוריות של האתר. לאחר השהייה בארגז החול של גוגל יתייצב האתר בדרוג המתאים לו בתוצאות החיפוש של גוגל. יש להמשיך ולבצע פעילויות אופטימיזציה לאתר כדי שידורג גבוה במנועי חיפוש אחרים במהלך זמן זה. לא נתגלתה שיטה להאיץ יציאה מארגז החול. כדי להפגין נוכחות בגוגל בזמן זה ניתן ליצור קמפיין PPC (ראה הגדרה). 

אתר/דף מראה – Mirror Site/Page   
עמודים או אתרים ששוכפלו על שרתים שונים כדי להגביר את מהירות מעבר המידע ואת זמינותו. למרות ששימוש באתרי/עמודי מראה משפר את ביצועי האתר (בעיקר אתרים בעלי תנועה גבוהה) מנועי החיפוש מתייחסים אליהם כאל SPAM  (ראה הגדרה), ויכול להוביל להתעלמות מאתרי המראה ואף להחרמת האתר ממאגר הנתונים של מנוע החיפוש.

בניית קישורים – Link building 

כל קישור לאתר מסויים הוא נחשב  כהצבעה עבור האתר, לכן האלגוריתמים של מנועי החיפוש יתייחסו לקישורים המובילים לאתר כאחת הפונקציות העיקריות בדרוג האתר. בניית קישורים הוא חלק מתהליך האופטימיזציה בו מגדילים באופן ניכר את מספר הקישורים המובילים לאתר. מעבר למספר הקישורים יש לדאוג גם לאיכותם.

דחיסת מילות מפתח – Keyword stuffing
  
הוספת מילים אגרסיבית עבור העכביש של מנועי החיפוש. תהליך זה שנוי במחלוקת – מצד אחד הוא מגדיל את מספר מילות המפתח באתר, מצד שני מנועי החיפוש מכירים את התופעה ומתעלמים ממילים שאינן נמצאות בהקשר הגיוני בדף.

דרוג/ציון האתר – Page Rank (PR)

מד פופלאריות של אתר. נקבע בעיקר ע"י מנוע החיפוש GOOGLE  , הדרוג הוא 0-10    (10 נחשב לדרוג הטוב ביותר). ה PR  של כל אתר גלוי וניתן למדידה. ניתן להתקין סרגל כלים בדפדפן כדי לדעת מהו ה PR של כל עמוד שאתם גולשים אליו.

דף מפתן – Doorway page / Gateway page 

דף בעל מטרה אחת ברורה: השגת דרוג גבוה במנועי חיפוש והפניית התנועה לאתר הבית. הדף עתיר במילות מפתח אולם הוא חסר משמעות אמיתית עבור הגולש מכיוון שנעשית הפניה אוטומטית לעמוד אחר. שימוש בדף מפתן אינו אתי ונוגד את כללי מרבית מנועי החיפוש. יכול לגרום להחרמת האתר.

החרמה – Ban 
 
פעולה מטעם מנוע החיפוש המורכבת מהוצאת האתר ממאגר הנתונים, והכנסתו לרשימה שחורה של אתרים שלא יופיעו במסד הנתונים, וכתוצאה בתשובות לשאילתות של מנוע החיפוש. הפעילות יכולה להיגרם כתוצאה משימוש בפעילויות קידום בגוגל לא אתיות מטעם בעלי האתר.

חוות קישורים – Link farm
עמוד אינטרנט המכיל כמות עצומה של קישורים לאתרים שונים ללא קשר ביניהם. זאת כדי להגדיל את כמות הקישורים לאתרים הנ"ל והעלאת דרוגם במנועי החיפוש. שימוש בחוות קישורים אינו יעיל עבור דירוג האתר מכיוון שהם מייתרים אחד את השני, כמו כן שימוש בקישוריות כזו יכולה להוביל להחרמת האתר על ידי מנוע החיפוש.

טקסט קישור – Link text 

המשפט הנראה לעין הגולש בקישור מסויים.

יחס המרה – 
Conversion
rate
נוסחה מתמטית המחשבת את היחס בין הגולשים שנכנסו לאתר לבין הגולשים שביצעו בפועל את הפעילות אליה כיוון האתר. ניתן לפלח את הנתונים הסטטיסטיים ולמיין את התוצאות לפי גולשים המגיעים דרך קמפיינים מסויימים, אתרים מסויימים וכו'. באמצעות הנתונים הנובעים מיחס ההמרה – ניתן לחשב את ההחזר על ההשקעה  (ROI) של קמפיינים ספציפיים.