שיווק

הדפסת פוסטרים כחלק משיווק ומיתוג העסק

21 / 100
קרדיט לתמונות PIXABAY

עולם העסקים במאה ה-21 מציע שלל הזדמנויות אבל במקביל מתאפיין ברמת תחרותיות גבוהה מאוד. בפרט זהו המצב באזור הדרום ובבירת הנגב באר שבע. עסק שלא ממתג את עצמו יתקשה למשוך את תשומת הלב הרצויה, וגם אם הוא מספק שירותים ו/או מוצרים ברמה גבוהה מאוד, סיכויי ההצלחה שלו נמוכים. כחלק מהמיתוג ומשיווק העסק, כדאי להשתמש בפוסטרים, וכאן בעמוד תמצאו מידע שיעזור לכם להדפיס את הפוסטר האפקטיבי ביותר.

מטרת הפוסטר

לפני הדפסת פוסטרים בבאר שבע כדאי מאוד לקחת בחשבון את משפט "סוף מעשה במחשבה תחילה". למעשה זוהי הדרך היחידה להגיע לתוצאות הטובות ביותר האפשריות וליהנות מפוסטר שמספק מקסימום תועלת.

אפיון הפוסטר כולל תשובות לשלל שאלות, ובראשן מהי מטרת הפוסטר. יש פוסטרים שנועדו לחשוף עסק חדש לציבור הרחב, יש פוסטרים שמושכים תשומת לב לשירות ספציפי או מבצע אטרקטיבי, יש פוסטרים שמודפסים על-מנת לשמר בתודעה מותג ותיק ויש עוד סיבות טובות ליצירת פוסטר. כל מרכיב בעיצוב הפוסטר חייב להתאים למטרה, ולכן זוהי הפעולה הראשונה שמבצעים.

אפיון קהל היעד

השאלה השנייה שמחייבת התעמקות היא מיהו קהל היעד של הפוסטר. באופן טבעי יש הבדל בין פנייה ללקוחות קיימים ולאנשים שמכירים את העסק (על-מנת שירכשו מוצר חדש או ינצלו מבצע נקודתי) לבין פנייה למי שעדיין לא שמעו עליכם. כמו כן יש חשיבות למאפייני הלקוחות הפוטנציאליים: צעירים / מבוגרים, נשים / גברים, הורים / רווקות ורווקים וכו'. מאחר שהפנייה חייבת להתאים לאדם שיבחין בפוסטר הבולט לעין ויקרא את תוכנו, זהו שלב קריטי לפני ההדפסה עצמה.

מסר חד ומדויק

לאחר שישנה מטרה ברורה וגם ברור למי פונים, אפשר לנסח את המסר. פרמטר רלוונטי נוסף לניסוח הספציפי הוא המקום שבו ייתלה הפוסטר: אם למשל מדובר על פוסטר שמופיע על שלט חוצות לצד כביש ראשי, סביר להניח שלעוברים ולשבים יש זמן קצר לקרוא את התוכן, והטקסט חייב להיות קצר וקל מאוד להבנה. אם הפוסטר ייתלה במקום שמאפשר זמן רב יותר, אפשר להוסיף עוד פרטים רלוונטיים, אם כי גם כך המסר המרכזי חייב להיות חד ומדויק.

גימור

הפן הטכני של הדפסת פוסטרים בבאר שבע חשוב גם הוא. בפרט יש לכם בחירה בין גימור מט לגימור מבריק. גימור מט מאפשר רזולוציה גבוהה מאוד אבל הצבעים יתאפיינו במעט עמימות. אופציה זו מתאימה לפוסטרים שנתונים בתוך מסגרת. לפוסטר שמיועד להיתלות בתוך מבנה עשויה להתאים יותר אופציית הגימור המבריק, ויש גם גימור חצי מבריק שמתאים לפוסטר שחלק נרחב ממנו מתאפיין בגוון כהה.

איכות ללא פשרות

פוסטר הוא לא "רק" דרך אפקטיבית למשוך תשומת לב ולהעביר מסרים מדויקים לקהל היעד הרלוונטי, אלא גם חלק מכרטיס הביקור של העסק. בהתאם חשוב מאוד לבחור בית דפוס עם ניסיון רב, כך שהתוצאה תהיה מרהיבה. פוסטר שלא נראה טוב משדר זלזול ופוגם במיתוג של העסק, ולעומת זאת פוסטרים מרהיבי עין משדרים מקצועיות והשקעה – איכויות שבאופן טבעי מושכות לקוחות.

קרדיט לתמונות PIXABAY

Author

תוכן שווקי

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.