20 / 100

 

לא מעט אנשי עסקים, נותני שירות, חברות ואפילו מוסדות ציבוריים מבקשים כיום לתפוס את המקום הראשון במנוע החיפוש של גוגל. על כן אחת השאלות הנפוצות כיום היא כיצד  לבצע קידום אתר בגוגל לבד או לכל היותר להפוך את זה שמנוע החיפוש של גוגל יאהב את האתר שלי. אך לפני הכל חשוב לדעת כי זה לא משנה באיזו צורה בנינו את האתר, לא משנה אם נעזרנו באיש מקצוע או שביקשנו מהאחיין שלנו שיעשה את זה. כל הרעיון הוא להכיר את הכלים שמנוע החיפוש של גוגל משתמש בהם ולבצע את ההתאמות הרלוונטיות, שעליהן נרחיב מיד.

מזה אומר קידום בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל מציע 2 תוצאות, הראשונה היא תוצאה אורגנית או טבעית המסתמכת איכות התוכן והמילים הקרובות ביותר לביטוי החיפוש. תוצאה שנייה היא קידום "מומן", המציע בסך הכל 4 אפשרויות כאשר 2 ראשונות בתחילת העמוד ו2 נוספות בסוף עמוד החיפוש. עם זאת לא מעט מחקרים מראים כי משתמשים נוהגים להגיע אל האתרים שבין המודעות בתשלום, שכן בהם התוכן אמור להיות הכי רלוונטי וקרוב לשורת החיפוש. היכולת להתאים את התוכן נעשית על ידי סריקת קוד האתר על ידי גוגל, ממשיך אל הפניות לאתרים ועד אל תוכן רלוונטי. כל אלו וכלים נוספים מאפשרים מציאה של תוכן מדויק ביותר עבור המחפש, לכן התאמת האתר על ידי תוכן מקורי וספציפי יאפשרו למנוע החיפוש להבליט את התוצאה. להרחבה אפשר לקרוא כאן >>

כלים וחיפוש מקדם אתרים

מלבד הכלים שציינו מעל, המערכת של גוגל מורכבת גם מיכולת קישורים מעולה הכוללת גם דפים מוטמעים באתר הכוללים את הביטויים הרלוונטיים לחיפוש ועד אל שם הדומיין שנבחר לאתר. עם זאת בכדי להצליח בצורה יעליה ומקצועית במיוחד, חשוב שנבחר מקדם אתרים מקצוע ומנוסה. כזה שיוכל לשתף אותנו בתוצאות של לקוחות, בעל ניסיון במקצוע שלנו, באתר מהסוג שיש ברשותנו ועוד. עם זאת קידום האתר איננו פוסק, מכיוון שאתר טוב מרענן ומשנה את התוכן שלו בצורה תכופה ולא "קופא" על מאמרים שהיו בעבר או על סרטונים שעבדו פעם.

קרדיט תמונה FREEPIK

Author

תוכן שווקי

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.